04 May, 2009

Maimiiting 2009 fotodel

Alljärgnevalt minu panus eile toimunud Maimiitingusse, seda siis järelkajana fotode näol. Näha peaksid olema kõik, v.a. Sander, kes siin küll ei figureeri, aga tähelepanelik silm leiab ka tema fotogaleriist.

Kes siis mida tegi?

Sketso mängis head mussi :)


Pets ajas tüdrukutega juttu, vahel ka poistega.


Russkie gorjatśie parnii :)


Hevi kõrrejook


Musi!


Ilja pakkus minu jaoks kõige paremaid kaadreid :) Cheers!


(L)


Kes mängib mussi, kes hängib niisama.


Kõrgemal on õhk ju parem?


Sõbrafoto :)


Kommentaare polegi vaja :)


Rahva lemmik!


Aitäh heade lugude eest S :)



Igatahes minu arust olid kõik tublid ja üritus oli kihvt. Aitäh, et lubasite mul vabalt pilti teha, nii tulevadki kõige paremad kaadrid. Peeter on muidugi absoluutselt 5+, et ta seda kõike vedas ja seejuures säilitas oma tavapärase positiivsuse. Aplaus!


Ürituse kogu galerii asub SIIN. Fotodega palun kenasti siis ümber käia. Kenad, nagu te olete :) Kes tahab mõne foto originaalfaili, siis ta võib mulle kirjutada ja oma soovi põhjendada, võib juhtuda, et annab midagi korraldada ;)





5 comments:

Unknown said...

Kerli , tnx sulle piltide eest , vaga hea fotograff oled ))) Cheers )

Kerly said...

Aitäh Ilja :)
Minule jällegi meeldib Sind pildistada!
Järgmise korrani ;)

Sketso said...

hei Kerly!Oleks tore kui sa annaksid oma msni siis äkki saaksid sa mulle saata mõned pildid natuke parema kvaliteediga vms?sobiks?

Kerly said...

Annab korraldada.
:) äkki annad ise? ;)

Sketso said...

ok;) silverendrik93@hotmail.com!