04 March, 2010

Noorte diskorite festival MAIMIITING 2010

Tere,

Tahaks siin meie blogis teid kõiki kursis hoida sellega, mida olen juba ära teinud selle festivali korraldamise käigus.
Kogu asi algas sellega, et Tartu linn otsustas toetada rahaliselt festivali Maimiiting 2010.
Kohe peale seda leppisin ma kokku Tartu tudengipäevade korraldaja Jaan Naaberiga, et me saame olla tudengipäevade programmi üks osa ja teeme festivali Maimiiting samal päeval traditsioonilise paadiralliga.
Väike muutus on vaid selles, et me peame oma telkidega minema natukese kaugemale sellest kohast, kus toimus festival Maimiiting 2009.
Ma arvasin, et selleks kohaks võiks olla Kaubahalli esise pargi see äär, mis piirneb Kaubamaja parklaga.
Esitasin Tartu linnavalitsusele avaliku ürituse registreerimise taotluse. Koos taotlusega pidin joonistama kaardile ka planeeritava telkide asukoha festivalil Maimiiting 2010.
Kahjuks oli Tartu linnakunstnik telkide sinna asetamise vastu. Nüüd on selline lugu, et ma pean joonistama uue plaani. Ma kavatsen tõsta telgid pisut ettepoole ehk siis nihutada neid Raekoja platsi suunas. Vaatame, kas selline muudatus linnakunstnikut rahuldab.
Hetkel on see linnaametnik, kes festivali Maimiiting 2010 registreerimisega tegeleb, haige ja mul ei ole võimalik mingeid tegevusi jätkata.
Edasistest arengutest annan teada järgmistes postitustes siin blogis.

Peeter

No comments: